Szállítási info
Cégünk arra törekszik, hogy a lehető leggyorsabban, leghatékonyabban és legnagyobb épségben juttassa el Hozzád a megrendelt termékeket!
A rendelés leadásánál kérjük, vedd figyelembe a következő magyarázatokat!
Segítünk értelmezni a raktárkészlet állapotokat, hogy könnyedén menjen a megrendelés folyamata.
Amikor minden készleten azt látod, hogy Raktáron, akkor biztos lehetsz benne, hogy a termék elérhető.
Amennyiben minden készleten azt látod, hogy Előrendelhető, akkor a termék beszállítására várnod kell. A beszerzés általában 5-14 munkanapon belül történik.
Kiszállítás GLS futárszolgálattal
A szállítási díj Magyarországon belül egységes, függetlenül a megrendelt termékek súlyától, méretétől, vagy mennyiségétől.
Rendelésed állapotáról folyamatosan e-mailen keresztül értesítünk. A GLS futárszolgálat a csomag feladásától számított 24 órán belül szállítja ki a termékeket.
A csomag útja nyomonkövetheted az alábbi linken, https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes ehhez a csomagszámra lesz szükséged.
A futárnak fizethetsz utánvéttel, amikor a csomagot átadja. Csomagod átvételekor készpénzzel, vagy helyszínen bankkártyával is fizethetsz.
Ha nem szeretnél a helyszínen fizetni, akkor javasoljuk a bankkártyás fizetést, melyet a megrendelés leadását követően tudsz véghezvinni. A megrendelést követően minden szükséges információt megadunk számodra, hogy a tranzakciót sikeresen végre tudd hajtani. A csomagfeladás, csak ezt követően megy végbe.
Gyakran ismételt kérdések GLS futárszolgálattal kapcsoaltban
Mikor történik a kiszállítás?
A GLS futárszolgálat minden hétköznap, azaz hétfőtől-péntekig, 8:00-17:00 óra között szállítja ki a csomagokat. Kiszállítás reggelén e-mail értesítést kapsz benne a csomagszámmal és a kézbesítés időpontjának 3 órás intervallumáról. A megadott információk alapján lehetőséged van megváltoztatni a kiszállítás időpontját és a szállítási címet.
Meg tudok-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. szerda 11:25 perc)
Napot természetesen meg tudsz adni, viszont konkrét időpontot nem. A futároknak van egy előre meghatározott útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. Amennyiben nem tudod megoldani, hogy Te vagy hozzátartozód ebben az időintervallumban átvegye a csomagot, hosszabb (legalább 4-5 órás) időintervallumot feltüntethetsz a Megjegyzés rovatban, melyet a futárnak továbbítunk. Garantálni azonban nem tudjuk, hogy ezt a futár tartani fogja.
Mi történik, ha akkor érkezik a futár, amikor nem tartózkodok otthon?
Mivel a futár célja is az, hogy a lehető leggyorsabban kézbesítse a terméket a megrendelőhöz, így minden erőfeszítést meg fog tenni, hogy ez megtörténjen! Ha nem vagy otthon, akkor több variáció is lehetséges. Lehet, hogy felhív telefonon (nem tudjuk garantálni), vagy a postaládádban, ajtódon hagy egy értesítőt, amin az Ő mobiltelefonszáma is megtalálható lesz, így fel tudod venni vele a kapcsolatot, és egy előre egyeztetett időpontban történik majd a kiszállítás.
Ha van egyéb fontos információ a kiszállításhoz, akkor azt hova írhatom?
Ha van olyan információ, ami megkönnyíti mind a Te, mind a futár dolgát, akkor ne tartsd magadban! Más van kiírva a kapucsengőn, vagy pont most romlott el a csengőd, esetleg máshol van a bejárat?
Hova érdemes ezt írnod? Amikor leadod a megrendelésed a webáruházunkban, akkor a vásárlási folyamat közben, a Megjegyzés rovatban, tudsz szöveges instrukciót is megadni. Bármi hasznos, fontos információd van, akkor kérjük, hogy ide írd be.
Van lehetőség arra, hogy a futár fel tudjon hívni a kézbesítés előtt fél órával?
Minden futár akár napi több száz csomagot is kezelhet, ezért sajnos nincsen módja telefonálni, vagy bármilyen formában előzetesen jelezni érkezését. A tapasztalatunk általában az, hogy kisebb településekre "vaktában" nem indul el a futárszolgálat járműve, ezért itt lehet, hogy előzetesen, saját belátása, vagy a helyi depo instrukciói alapján jelentkezni fog.